تماس با ما : 09935929654 / 26855679-021

نصب و اجرا ترموود

نصب و اجرا ترموود

چوب های ترموود یکی از بهترین و پر طرفدار ترین چوب های موجود در بازار می باشد که به دلیل جذابیت و کیفیت بالایی که دارد مورد پسند بسیاری از افراد است.

این چوب ها دارای کاربرد های بسیاری در دیزاین داخلی و خارجی منازل، شرکت ها،هلدینگ هاو … می باشد.

اما چیزی که در زیبایی و جذابیت این چوب ها بسیار تاثیر گذار است، نحوه ی نصب و اجرا ترموود می باشد.

معمولا نصب و اجرا ترموود روی چوب های زیر ساری صورت می گیرد.

اما متاسفانه برخی از افراد برای کاهش هزینه های نصب و اجرا، چوب های زیر سازی را حذف کرده که این امر آسیب بالایی که چوب وارد کرده و مقاومت و ماندگاری آن را تا چندین سال کاهش می دهد پس بهتر است که نصب این چوب ها در مرحله اول به خوبی و با دقت صورت گیرد.

نصب ترموود به طور کلی با چالش های بسیاری همراه است اما در این بین نصب ترموود کف و نصب ترموود نما دارای سختی و مشکلات بیشتری می باشد.

به طور کلی اجرا چوب ترموود به تخصص نیاز دارد و نصب و اجرا این چوب توسط افراد غیر متخصص با پیامد های بسیاری همراه است.

نصب ترموود کف :

ترموود برای کف سالن، کف تراس، کف حیاط، کنار استخر و …، کاربرد بسیاری دارد.

اما اگر در نصب و اجرا چوب ترمو کف از چوب زیر سازی و یراق آلات مناسبی در زیر این چوب ها استفاده نشود، این چوب ها بسیار شکننده می شوند.پس باید از چوب هاب مناسبی در زیر این چوب های ترمو استفاده شود.

البته مقاومت چوب های ترمو به عوامل متفاوتی همچون ضخامت، کشور تولید کننده، رنگ استفاده شده برای این چوب ها وابسته است.

اما چوب های زیر سازی نیز بسیار تعیین کننده است.

نصب ترموود نما :

نصب ترموود نما نما نیز یکی دیگر از قسمت های پر چالش نصب و اجرا چوب ترموود می باشد.

زیرا بسیاری از ساختمان هایی که قصد نصب و یا ترمیم نمای خود را دارند .دارای ارتفاع بالایی بوده و این مسئله سختی و خطر کار را چندین برابر می کند.

در واقع به دلیل این که این کار در فضای باز صورت می گیرد، ممکن است. توسط باد، باران و یا تگرگ مورد حمله قرار گرفته و کار را به طور کامل مختل میکند.

نصب ترموود

نصب و اجرا ترموود توسط افراد غیر حرفه ای :

معمولا این چوب ها دارای ارزش و طبع قیمت بالایی می باشند .

نصب و اجرا نا مناسب این چوب ها می تواند تمام این ارزش را نابود کند. زیرا این جوب ها بسیار حساس بوده و در صورتی که به درستی سوراخ و سپس نصب و اجرا نشوند شکسته و دارای ترک و سوراخ می شوند. و دیگر قابل تعمیر و یا ترمیم نخواهند بود.

در واقع بسیاری از افراد به ئدلیل ایکه قصد در کم کردن هزینه های موجود دارند. نصب این چوب ها را به افراد غیر حرفه ای سپرده و خود به نصب و اجرا ی آن ها می پردازند. اما این دوستان باید بدانند که این عمل نه تنها هیچ کمکی به کاهش هزینه های جاری نمی کند .بلکه بسیاری از هزینه های غیر منتظره همانند خرید مجدد برخی از شاخه چوب های شکسته شده و خراب شده را به این افراد تحمیل می کند.

نصب و اجرا تایل ترموود :

نصب و اجرا تایل ترموود نسبت به ترموود های شاخه کاملا متفاوت اند.زیرا این کاشی های ترموود همانند پازل بوده و خیلی مرتب کنار هم چیده شده و داخل هم فرو می روند.

این تایل ها برای اینکه به خوبی نصب شوند نیاز به هیچگونه چسب و یا براقی ندارند.

به همین دلیل نصب آن ها توسط افراد غیر ماهر نیز قابل انجام است و افراد عادی نیز می توانند. به راحتی این تایل های ترموود را خریداری کرده و به نصب و اجرا آن ها بپردازند.

حتی رنگ آمیزی این تایل ها نیز خیلی راحت بوده و توسط افراد معمولی قابل انجام است.

در واقع به همین دلیل است که نصب و اجرا تایل های ترموود نصب به ترموود های الواری بسیار راحت تر و به صرفه تر بوده. و توسط بسیاری از افراد برای محیط هایی همانند تراس، حیاط و … استفاده می شود.

آهن کشی قبل نصب ترموود :

قبل از نصب ترموود باید آهن کشی صورت گیرد تا به خوبی این تایل ها بر روی آن ها نصب شود .زیرا این تایل ها به تنهایی قادر به تحمل وزن ها بالا نبوده و در غیر این صورت بیار شکننده می شوند.

برای انجام این آهن کشی ها نیز باید افراد حرفه و متریال مناسب به کار گرفته شود. تا در انتها کل پروژه با شکست مواجه نشود.این آهن کشی ها باید با دقت بسیار بالایی و یک فرصت مناسب با دقت و حوصله بالا صورت گیرد. چون بسیار حساس بوده و انجام درست آن تا حد زیادی امنیت کار را بالا می برد.

یراق الات نصب ترموود :

یراق آلات مورد استفاده در نصب و اجرا ترموود بسیار متفاوت بوده اما در اصل به سه دسته اصلی تقسیم بندی می شود :

پیچ : پیچ رنگ کوره ، پیچ سر مته

یراق : یراق یو، الگونیا

کلیپس : کلیپس خرچنگی، کلیپس پلاستیکی، کلیپس فلزی، کلیپس مخفی

تمام این یراق آلات در تعداد خرد و کلان توسط نمایندگی ترموود ووداستار ترموود قابل خریداری می باشد.

اگر این چوب ها نیز همراه با نصب و اجرا تهیه کنید تمامی آن ها توسط خود نصاب ها به سر پروژه آورده شده. ودر پروژه مورد استفاده قرار می گیرد.

پس بعد از تهیه ی چوب و یراق آلات مورد نیاز از شرکت و هماهنگی برای روز و زمان نصب و اجرا کافیست بقیه ی کار را به نصابان مورد تایید ما بسپارید. تا به شما بهترین نتیجه را تحویل دهند و شما را با نمایش پایان پروژه شگفت زده کنند.

جمع بندی :

تیم بسیار مجرب وود استار ترموود دارای نصاب های حرفه ای و ماهر می باشد. که می تواند نصب و اجرا ترموود های شما را در کوتاه ترین زمان و با کم ترین هزینه به انجام برساند.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت نصب و اجرا ترمووود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

فهرست مطالب

از خبر ها و تخفیف های ویژه ما مطلع شوید

ایمیل خود را برای اطلاع از اخبار تازه برای ما بگذارید

برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button